Ние вярваме, че технологиите са неизменна част от света и правят живота по-лесен. eLindstrom е дигитална платформа, благодарение на която може да контролирате желаната услуга по-лесно от всякога. Освен това, платформата има големи предимства и за нас - позволява ни да вършим работата си по-ефективно и да предоставяме услугите си по-достъпно от всякога.

Какво всъщност е eLindstrom?

Дигиталната платформа eLindstrom е въведена през 2019 година като начин за приоритизиране на контакта с клиента. Нейната цел е да улесни достъпа на клиента до информация относно даден продукт или услуга. Благодарение на платформата, ние от Lindstrom успяваме да изградим още по-голямо доверие в клиентите си, както и да поддържаме всяка наша услуга устойчива и на достатъчно високо ниво.

Как може да използваме тази услуга онлайн?

Използването на дигиталната платформа е лесно. За начало трябва да имате регистрация в нашия сайт и да влезете в акаунта си. Вече имате достъп до цялата необходима информация, включваща данни за продукта, неговото състояние и информация относно поръчки и запитвания.

Предимства на дигиталната платформа

За Линдстрьом дигитализацията не е шега и точно заради това платформата е висококачествена, направена с правилните инструменти, чиято цел е да достигнат до по-широка информация по въздействащ и бърз начин.

Платформата предоставя бърз и лесен достъп до разнообразни приложения, лесно управление на таблото, благодарение на пълната екранна видимост и структурирани данни, които лесно може да откриете. На главната страница може да видите състоянието на заявките за различни услуги, да проверите състоянието на текстилните изделия и да проверите колко от тях са използвани, да прегледате доставките и да получите информация за важни новини. RFID етикета, поставен върху работното облекло Ви позволява да получите информация дори и за процесите по прането. Така ще може да управлявате услугите и инвентара в пъти по-лесно. Вградените дигитални инструменти Ви позволяват лесно да се ориентирате и да навигирате из платформата, получавайки информация относно всичко, от което се нуждае Вашата фирма.

По-добро клиентско изживяване

Ние от Lindstrom се стремим да гарантираме положително преживяване на клиентите си, и за това винаги подсигуряваме всички възможни предимства. Услугата еLindstrom позволява на нашите клиенти да имат достъп до цялата информация от която се нуждаят по всяко време на денонощието, и от всяка точка на света.

Знаейки, че имате достъп до цялата информация относно дадена услуга, Вие ще се чувствате много по-спокойни и уверени, което ще повлияе положително на ефективността Ви. Няма да се притеснявате дали облеклото, взето под наем е в добро състояние, нито пък дали дизайнерките изтривалки, които сте поръчали ще дойдат на време. Всичко това ще бъде на един бутон разстояние, когато използвате платформата. За нас е важно да уважим Вашето време и да Ви подсигурим осведоменост по всяко време.

eLindstrom ни позволява да останем верни на своите ценности

eLindstrom ни позволява да покажем колко силно желаем да Ви чуем!

Благодарение на платформата ние ставаме все по-добри в изпълнение на работата си. Успяваме да ускорим работните процеси и да осигурим невероятно обслужване, което от своя страна води до по-силна връзка с нашите клиенти.

Освен това, дигиталните инструменти събират данните, без да има нужда да ги отпечатваме на хартия. По този начин намаляваме максимално въздействието си върху околната среда. Имайки възможността да проследяваме броя на използваните текстилни продукти, ние успяваме да подобрим производството им чрез повторно използване на ресурсите.

Ако искате да разберете повече относно платформата еLindstrom и как може да се възползвате от нея, свържете се с нас още днес на телефон + 359 2 841 11 10 или на имейл infobg@lindstromgroup.com